Przejdź do głównej zawartości

20.01.2018r. - Ostatni dzień Zimowiska

Dzisiaj po śniadaniu obchodziliśmy Międzynarodowy Dzień Popcornu - oglądaliśmy film " 6 dni, 7 nocy" i jedliśmy popcorn. Film był o Hawajach. Po obiedzie zaczęliśmy pakować się. Później byłą dyskoteka urodzinowa Szymona i imieninowa Agnieszki. Na dyskotece dostaliśmy dyplomy na zakończenie zimowiska. Niektórzy z Nas zostali wyróżnieni przez Panią Kierownik. Po dyskotece poszliśmy na kolacji i jak wróciliśmy to kończyliśmy pakować swoje rzeczy.

Popularne posty z tego bloga

16.01.2018r. TORUŃ

Dzisiaj po śniadaniu pojechaliśmy na wycieczkę do Torunia. Padał piękny śnieg. Najpierw poszliśmy do Muzeum Piernika, a tam posłuchaliśmy o historii toruńskich pierników, a później wyrabialiśmy ciasto na pierniki. Jak zrobiliśmy ciasto to formowaliśmy pierniki. Później poszliśmy z Panią Przewodnik zwiedzać Toruń i posłuchać o jego historii. Po zwiedzaniu poszliśmy do Pijalni Czekolady i wypiliśmy pyszną, gorącą czekoladę. Wróciliśmy na kolację i odpoczywaliśmy.

Turnus XIV 21.01.2018

spaliśmy dzisiaj dłużej jedliśmy śniadanie  byliśmy  w kościele a pózniej poszliśmy do kegalni za zamówaliśmy sok chipsy   sobiesław zamawiał mirindę a marta zamówiła cola coli a rafał zamówił cola coli ania zamówiła sok pomarńczowy ania marciniak zamówiła sok pomarańczowy i pośzliśmy do albo do ałtobusu i do tramwajem do mieszkania  chronione stowarzyszenie bardziej kochani wcześniej wróciliśmy z kościoła do mieszkania wziąć pieniądze i pszliśmy do sklepu kupiliśmy mieszkanie  trengowego   stowarzyszennie bardziej kochani było cudownie robliśmy porządki mamy regulamin dyżuru  robiliśmy pranie uładaliśmy mokre ubrania do szurzarki ostatnio robliśmy jeszcze coś włożyliśmy czyste poszewki do poduszki  i kołdry też włożyliśmy poszewki czyste i robliśmy umyliśmy podłogę odkurzaliśmy pokoje korytarze umyliśmy podłogę rafał odkurzał a marta umyła dwie łazenki a sobiesław robił obiad ania robiła umyła pdłogę kuchnię przedpokuj  i łazenki dwie umyłam i umyłam poko